Saturday, March 24, 2007

ၾကယ္တစ္စင္းရဲ႕အလင္းေရာင္


၃ပတ္ေက်ာ္ျပီ မနားမေန တစ္ေနကုန္ မိုးလင္းကေန မိုးခ်ဳပ္ အလုပ္မ်ားေနတာ … အသက္ေတာင္ အႏိုင္ႏိုင္ရႈေန၇တဲ့ ကုိယ့္ဘ၀ကိုယ္ သနားေတာင္သနားလာမိသလိုပဲ :D :D …

မိသားစုကိစၥက တစ္၀က္ ၊ ကုိယ့္ကိစၥေတြက တစ္၀က္နဲ႕ အလုပ္တအားမ်ားလို႕ အြန္လိုင္းဘက္ ေျခဦးမလွည့္ျဖစ္တာထက္ သံလြင္အိပ္မက္ ဧပရယ္လ္အစ္ရႈးအတြက္ စာေရးလို႕မျပီးခဲ့တာ အားနာမိပါတယ္ .. ။ အယ္ဒီတာေတြကို အားနာတာ မဟုတ္ပါဘူး … ။ စာဖတ္သူေတြကိုပါ … ။ လင္းကလည္း ၾကီးက်ယ္တယ္ပဲ ကုိယ့္ကိုယ္ကုိယ္ သတ္မွတ္ရမလား .. ။ စာတစ္ပုဒ္ေရးဖုိ႕ဆို ေရးတာ ၊ ျပန္ျပင္တာ ၊ မလိုတာ ျပန္ျဖဳတ္တာ ၊ လိုအပ္တာ ျပန္ျဖည့္တာက သီတင္းပတ္ေတာ္ေတာ္ၾကာတယ္ … ။ ဇတ္တစ္ခုရဲ႕ ကုန္ၾကမ္းကုိလည္း ေတာ္ေတာ္ေလး စဥ္းစားတယ္ .. ။ ျပီး၇င္ျပီးေရာစာတစ္ပုဒ္ဆိုျပီး ေရးေလ့မရွိဘူးေလ.. ။ ဘေလာ့ခ္မွာ ပုိ႕စ္တစ္ခုေရးဖို႕ တစ္ခါတစ္ေလ ရက္ေတာ္ေတာ္ၾကာ ျပန္စဥ္းစားတာေတြလည္း ရွိပါတယ္ … ။ ဘယ္အရာမဆို ျပီးေရာျပီးေရာလုပ္တတ္တဲ့အက်င့္ကို မုန္းတတ္တယ္ .. ။

လင္းဇတ္လမ္းေတြဖတ္ဖူးသူဆို ပိုသိမွာပါ … ။ စာမ်က္ႏွာမ်ားသလို ဇတ္မေပါသြားေအာင္ အတတ္ႏုိင္ဆံုး ထိန္းေပးထားပါတယ္ … ။ ေနာက္ လင္းရဲ႕ အက်င့္တစ္ခုက ေနရာေဒသတစ္ခုအေၾကာင္း ေရးေတာ့မယ္ဆို ကုိယ္မသိတဲ့ေနရာဆို၇င္ေအာင္ အဲဒီေနရာနဲ႕ပတ္သတ္တဲ့ ဓါတ္ပံုေတြ ၊ Video ေတြ အကုန္ျပန္ၾကည့္တယ္.. ။ အဲဒီေနရာေရာက္သြားေအာင္ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိယ္ စိတ္သြင္းထားရတယ္.. ။ စင္ကာပူေနရာေတြ ထည့္ေရးမယ္ဆို အဲဒီေနရာကို အားတဲ့ေန႕ ျပန္ျပီးထပ္သြားတယ္ … ။ မသံုးရင္ေတာင္ ပံုေတြရိုက္ထားတယ္ … ။ ေနာက္ မၾကာခဏျပန္ျပန္ထုတ္ၾကည့္တယ္. .. ။ အခုတစ္ၾကိမ္က ကုိယ္ေရးတဲ့စာကို အေခ်ာမသတ္ႏိုင္တာရယ္ ၊ မအားတာရယ္နဲ႕ ဒီတစ္ေခါက္ Issue ေတာ့ သည္းခံေပးၾကပါလို႕ ေမတၱာရပ္ခံပါတယ္..။

လင္းျဖစ္ခ်င္တာေတြအားလံုးက အိပ္မက္တစ္ခုလို႕ပဲ လင္းက အျမဲသေဘာထားခဲ့တယ္ .. ။ အိပ္မက္ဆုိတာ မိုးလင္းသြားရင္ ျပီးဆံုးသြားမွာပဲလို႕ ေတြးထားခဲ့တယ္ .. ။ မထင္မွတ္ထားတဲ့ အခ်ိန္အတိုင္းအတာတစ္ခုအတြင္းမွာ လင္းဘ၀ရဲ႕ အိပ္မက္ေတြအားလံုးကို ျဖည့္ဆည္းေပးမယ့္ အလင္းေရာင္တစ္စင္းက လင္းဘ၀ထဲကို ျဖာဆင္းလာခဲ့တယ္ … ။ အဲဒီအတြက္ ေက်းဇူးတင္ထိုက္သူအားလံုးကို ေက်းဇူးအမ်ားၾကီးတင္ရွိမိပါတယ္ .. ။ လင္းက ပါစင္နယ္ေတြ ေရးေလ့မရွိပါဘူး .. ။ ဒီပုိ႕စ္က မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ တစ္ခုတည္းေသာ ၀န္ခံခ်က္ပါ … ။

လင္းအိပ္မက္က ဘာလည္းလို႕ ေမးတတ္ၾကတယ္ .. ။ အတိအက် ေျဖေလ့မရွိခဲ့ဘူး .. ။ ဘာျဖစ္လို႕လည္းဆုိေတာ့ ေျဖျပီးရင္ ဘာမွအက်ိဳးမရွိဘဲ ကုိယ္တိုင္ပဲခံစားရလို႕ပါ … ။ လင္းလက္ၾကယ္စင္က ႏိုင္ငံေ၇းသမား မျဖစ္လာႏိုင္ဘူးလုိ႕ လာလာေအာ္တတ္တဲ့ လူအားလံုးကို အျမဲေျပာေလ့ရွိပါတယ္ ။ “က်မက အႏုပညာကိုစိတ္၀င္စားတာပါ ၊ ႏိုင္ငံေရးသင္ခ်င္စိတ္လည္း မရွိပါဘူး” .. ။ ဒါေပမယ့္ မွန္ရာကိုေတာ့ ေရးဖို႕အတြက္ က်မမွာ ခြန္အားအျပည့္ရွိပါတယ္ .. ။ က်မက Independent Girl ပါ .. ။.. ။ မွန္ကန္ေသာ အခြင့္အေရးၾကိဳးစားမႈအတြက္ဆုိရင္ ဘယ္အဖြဲ႕မဆို က်မေလးစားရင္ေတာ့ ပူးေပါင္းပါ၀င္ေလ့ရွိပါတယ္ .. ။

က်မကို ခ်စ္တဲ့သူ အေရအတြက္ဘယ္ေလာက္ရွိလည္း က်မ မသိပါဘူး .. ။ ဒါေပမယ့္ မုန္းတဲ့သူ ဘယ္ေလာက္ရွိလည္းေတာ့ က်မသိပါတယ္ .. ။ အဲဒီအတြက္ က်မ ဘာမွလည္း ဂရုမစိုက္တတ္ပါဘူး .. ။ က်မစာေတြ အားေပးတဲ့သူ ဘယ္ေလာက္ရွိလည္း က်မ မသိပါဘူး .. ။ က်မ စာေတြကို လည္ပတ္တဲ့သူ အေရအတြက္ ဘယ္ေလာက္လည္းေတာင္ က်မသိေအာင္ မလုပ္ထားပါဘူး .. ။ က်မလိုခ်င္တာက က်မက က်မစိတ္ထဲက က်မယံုၾကည္တဲ့အမွန္တရားအတြက္ Standing Alone ပါပဲ .. ။ စာဖတ္သူတိုင္း ၊ က်မကို အားေပ့းသည္ျဖစ္ေစ ၊ မအားေပးသည္ျဖစ္ေစ အားလံုးကုိ ေလးစားစိတ္ရွိပါတယ္ .. ။


က်မရဲ႕ အိပ္မက္ေလးတစ္ခု ျဖစ္ခ်င္တာက Interior Designer ။ က်မက ရင္ထဲကယံုၾကည္ခ်က္နဲ႕ က်မ ေရးခ်င္တဲ့ အေၾကာင္းရာ စာမ်ားကိုလည္း တစ္ဖက္တစ္လမ္းက ေရးခ်င္ေသးတယ္ .. ။ က်မရဲ႕ စိတ္ကူးအိပ္မက္ေတြကို က်မရဲ႕မိသားစုက ခြင့္မျပဳတဲ့အတြက္ က်မက အားလံုးကုိေခ်ာင္ထဲထိုးထည့္ထားခဲ့ရတယ္ .. ။ က်မရဲ႕ဘ၀မွာက က်မလုပ္ခ်င္တာ လုပ္ခြင့္ကနည္းျပီး က်မ မျဖစ္ခ်င္တာေတြခ်ည္း ေရွ႕တန္းတင္ေပးခဲ့ရတာ မ်ားခဲ့တယ္ … ။

က်မ ျဖစ္ခ်င္တာေတြကို အသက္သြင္းေပးတဲ့ ”သူ႕”ကို က်မ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ .. ။ စိတ္ကူးလွလွေတြနဲ႕ခ်ည္း ပံုေဖာ္ခ်င္တဲ့ က်မဘ၀မွာ ေငြေတြခ်ည္းေနာက္ ေကာက္ေကာက္လိုက္ရတဲ့ ပညာရပ္ကို အမွန္ေျပာရရင္ တစ္စက္မွ စိတ္မ၀င္စားခဲ့ပါဘူး … ။ ၀တ္ေက်တန္းေက်ေလာက္ပဲ က်မလုပ္ခဲ့တာမ်ားတယ္ … ။

က်မဘ၀ရဲ႕ အဆင္မေျပမႈမ်ားစြာၾကားမွာ လက္က်န္တဲ့ မာနတစ္ခုကပဲ က်မကို အျမဲတင္းခံေပးထားခဲ့တယ္ .. ။ လုိတာတစရာ မလိုေလာက္ေအာင္ အလိုက္သိတဲ့ “သူ“ က်မ ဘ၀ထဲေရာက္လာခဲ့တာ သူနဲ႕က်မ ခံယူခ်က္တစ္ခုေၾကာင့္ဆိုရင္ က်မ ပိုျပီး၀မ္းသာေနမွာပါ .. ။ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ဆုိတာ မထားတတ္တဲ့ က်မရဲ႕ စိတ္ကူးထဲမွာ က်မျဖစ္ခ်င္တာေတြ အလင္းေရာင္သန္းလာခဲ့တာ တစ္ခါတစ္ေလ အိပ္မက္မ်ားလား က်မ ထင္မွတ္ခဲ့ရေသးတယ္ .. ။ က်မက ဘာေတြပဲၾကံဳလာခဲ့ရရ ၊ တစ္ေယာက္တည္း ရင္ဆိုင္အံတုခဲ့ရတာ မ်ားတယ္ .. ။ အခုေတာ့ ဘယ္အရာမဆို က်မေဘးမွာ အတူရွိေနေပးတဲ့ “သူ႕”ကို ေက်းဇူးတင္မိပါတယ္ .. ။





က်မစိတ္ကူးေတြကို တကယ္ျဖစ္လာေအာင္ ၊ က်မအျမဲျပံဳးေပ်ာ္ေနေအာင္ ၊ က်မသြားခ်င္တဲ့ လမ္းေၾကာင္းမွာ ေႏြးေထြးမႈေတြျပည့္ေနေအာင္ ၊ က်မကိုယ္က်မယံုၾကည္မႈေတြ ပိုတိုးလာေအာင္ ၊ က်မလိုခ်င္တာကို အျမဲေရွ႕တန္းတင္ လုပ္ေပးခဲ့တာ ………. ျမင္သူတကာ အားက်ေလာက္ေအာင္ ေႏြးေထြးေအးျမတဲ့ ေမတၱာတရားေတြနဲ႕ လႊမ္းျခံဳေစာင့္ေရွာက္ေပးခဲ့တာေတြအားလံုးအတြက္ ေက်းဇူးပါ …. ကုိ ….

က်မသြားမယ့္လမ္း ပန္းခင္းလမ္းထက္ ပုိလွပေအာင္ ၾကိဳးစားဖန္ဆင္းေပးေနခဲ့တာေတြအတြက္ ရင္ထဲက သစၥာတရားက ေက်းဇူးပါ … ကုိ

က်မရဲ႕ေဒါသေတြကို အျပံဳးပန္းေတြအျဖစ္ ျပန္ေျပာင္းလဲေပးႏိုင္ခဲ့တာေတြအတြက္ ေက်းဇူးပါ .. ကုိ

က်မေလးစားရသူလည္းျဖစ္တဲ့အျပင္ ၊ က်မထက္ အဆေပါင္းမ်ားစြာ ပုိထက္ျမက္ထူးခၽြန္သူတစ္ေယာက္က က်မကို အရာအားလံုးထက္ ပုိျမတ္ႏိုးခဲ့တာ ရင္ထဲက ေမတၱာတရားက ထာ၀ရေက်းဇူးပါ .. ကုိို

13 comments:

Anonymous said...

Congratulation, sis . Wish you have happy return of the days.

PMT

Kreator said...

ur happiness is my wish, sis. wish u b happy with ur love. b understanding. n b careful. too much is as bad as too little. :P
just kidding.

Anonymous said...

Yo,sis..!
It is nice to read.. Keep it up.. =)

Anonymous said...

Congratulation....
Linlet
Carry on ....
Have a nice future.

bobowin said...

nice reading is becoming your life

Chrisitna said...

finally , you are back. we have been waiting

Anonymous said...

PMT, ေက်းဇူးပဲသူငယ္ခ်င္း

အကုိရဲျမင့္ .. ဟုတ္ကဲ့ အကုိ.. ေက်းဇူးအထူးေနာ္ .. မမ်ား မနည္း အခ်စ္က ပုိေကာင္းပါတယ္ ဟုတ္တယ္ဟုတ္ ...

Sis Demo, Thank You !

ဲJr. Moe Swe, Thank You, Bro !

Bro Bo Bo Win , Thank You, Bro !

Sis Christina, Thanks , sis.... I m back.. !

Anonymous said...

"Love makes the time pass. Time makes love pass."

Wish you can love unconditionally and with understanding!

MELODYMAUNG said...

Hi my sis, Linlet

Nice to know you have got lover like him.
Congratulation!
Wish your dream come true together with your 'Ko'.

Anonymous said...

Hi, sis

That's good that u have someone love u and u love someone.Life will be full of happiness if someone love u.

Anonymous said...

လင္းေရ
အရာရာျပည္႔စံုတဲ႔ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ရထားတာ
လင္းတြက္၀မ္းသာပါတယ္ေနာ္......

Anonymous said...

congratulation Juliet
finally you found LOVE!
but one thing i want to edit :P
u should call him "Oo" not "Ko"
sincerely urs
(friend from mmchat)

Unknown said...

ခင္ဗ်ားရဲ႕ ေတာမေရာက္ေတာင္မေရာက္ အေတြးေတြကို ခံစားခ်က္လို႔ ေခါင္းစဥ္တပ္ၿပီး ေရးခ်င္ရာေရးထားတာကေတာ့ မနိပ္ပါဘူးဗ်ာ....
္အဲ... တစ္ခုေတာ့ရွိတယ္ဗ်ိဳ႕.....
ခင္ဗ်ားရဲ႕ ခ်စ္သူကိုေတာ့ ေရႊကြပ္ထားသင့္တယ္ဗ်ိဳ႕...

Post a Comment

အၾကံျပဳ comment ၀င္ေရးေပးတဲ့အတြက္ လိႈက္လွဲစြာ ေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္ရွင္ ။ မဖြယ္မရာ စကားမ်ား ၊ ဆဲဆိုျခင္းမ်ား ၊ ေပါေၾကာင္ေၾကာင္စကားမ်ား ၊ တစ္စံုတစ္ဦး၏ ကုိယ္က်င့္တရားသိကၡာကို ထိခိုက္ေစေသာ စကားမ်ား ျဖစ္ပါက ထို comment မ်ားကို လက္ခံမည္မဟုတ္ေၾကာင္း ေလးစားစြာ အသိေပးအပ္ပါတယ္ရွင္ ။ အလည္လာေရာက္ အၾကံျပဳေရးသားျခင္းမ်ားအတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ။ စာမ်ား ရွင္းလင္းစြာ ျမင္ရဖုိ႕အတြက္ Space မ်ား ထည့္ရိုက္ေပးၾကပါရွင္။