Tuesday, May 08, 2007

က်မကိုယ္က်မမုန္းေသာအခ်က္မ်ား


၁) ပထမဆံုးအခ်က္က မိဘျဖစ္ေစခ်င္တာနဲ႕ က်မျဖစ္ခ်င္တာ အျမဲမတူညီတဲ့အတြက္ လူျဖစ္လာတဲ့ ကုိယ့္ကိုယ္ကိုယ္ မုန္းမိပါသည္။

၂) ေရြးခ်ယ္မႈ ၂ခုၾကားမွာ လြန္ဆြဲေနတတ္ေသာ က်မစိတ္က်မ မုန္းမိပါသည္။

၃) အားနာတတ္ေသာ က်မစိတ္ကို က်မ မုန္းမိပါသည္။

၄) ကုိယ္ခ်င္းစာငဲ့ညွာျပီး ေနာက္ဆုတ္ေပးတတ္ေသာ က်မႏွလံုးသားအား က်မမုန္းမိပါသည္။

၅) ပတ္၀န္းက်င္ အသိုင္း၀ိုင္းကို တစ္ခါတစ္ေလ ဂရုစိုက္ျပီး မလိုအပ္တာကို သတိျပဳမိေသာ က်မနားေတြအား က်မ မုန္းမိပါသည္။

၆) ကူညီတတ္ ဒုကၡမၾကာခဏေရာက္ရေသာ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိယ္ မုန္းပါသည္။

၇) အေကာင္းဆံဳးထက္ပုိေကာင္းေသာ ၊ အလုိလိုက္နားလည္ျဖည့္ဆည္းေပးတတ္ေသာ ခ်စ္သူကို မၾကာခဏ စိတ္ဒုကၡေပးမိတဲ့အတြက္ က်မကိုယ္က်မ အလြန္မုန္းပါသည္။

၈) ရွင္းျပခ်က္မထုတ္ခ်င္ေသာ က်မအက်င့္အား က်မမုန္းပါသည္။

၉) မရည္ရြယ္ဘဲ မွားတတ္ေသာ က်မအျပဳအမူမ်ားအား က်မ မုန္းမိပါသည္။

၁၀) စကားေတြအပိုေျပာျပီး လူေတြအၾကိဳက္ လိုက္မေျပာတတ္ေသာ က်မအက်င့္အား က်မ မုန္းပါသည္။




6 comments:

MELODYMAUNG said...

Hi sis,

ကုိယ့္ကိုယ္ကိုယ္ မုန္းတတ္တာပင္ပန္း္မွာပဲ။

Nomatter what, I really love your habits and mind you mentioned.

Anonymous said...

လင္းလက္ ေပါက္ကြဲေနပါလား။ စိတ္ေလွ်ာ့ပါ၊ အစစအရာရာ အဆင္ေျပပါေစ။

Thet Htoo@Myat Lone said...

ညီမလင္းလက္။ ကိုယ့္လုပ္ရပ္ေတြဟာ ေစတနာဆိုးနဲ႕ တမင္ လုပ္တာမ်ိဳးမဟုတ္ရင္ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ဘာလို႕မုန္းေနေတာ့မွာလဲ ေနာ္။

Anonymous said...

lin chit sone lay
no need to hate ur self. miss u heaps

Anonymous said...

အမုန္းဆိုတာ သူမ်ားကို မုန္းတာပဲ ျဖစ္၂ ၊ ကုိယ့္ဘာသာ မုန္းတာပဲ ျဖစ္၂ အရမ္းပင္ပန္းပါတယ္ ။ အမလည္း လင္းလက္လို ခံစားခ်က္ လင္းလက္အရြယ္တုန္းက ရွိခဲ့တယ္ ။ ေလွ်ာ့ခ်လိုက္ပါ ညီမ

Mintasay said...

It's like modern art.Great.....

Post a Comment

အၾကံျပဳ comment ၀င္ေရးေပးတဲ့အတြက္ လိႈက္လွဲစြာ ေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္ရွင္ ။ မဖြယ္မရာ စကားမ်ား ၊ ဆဲဆိုျခင္းမ်ား ၊ ေပါေၾကာင္ေၾကာင္စကားမ်ား ၊ တစ္စံုတစ္ဦး၏ ကုိယ္က်င့္တရားသိကၡာကို ထိခိုက္ေစေသာ စကားမ်ား ျဖစ္ပါက ထို comment မ်ားကို လက္ခံမည္မဟုတ္ေၾကာင္း ေလးစားစြာ အသိေပးအပ္ပါတယ္ရွင္ ။ အလည္လာေရာက္ အၾကံျပဳေရးသားျခင္းမ်ားအတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ။ စာမ်ား ရွင္းလင္းစြာ ျမင္ရဖုိ႕အတြက္ Space မ်ား ထည့္ရိုက္ေပးၾကပါရွင္။