Wednesday, August 29, 2007

ဟင္းခ်က္ျခင္းအတတ္ပညာ



လူေတြၾကားလ်င္ ရီမွာလား ကၽြန္မ မေျပာတတ္ပါ .. ။ ျခေသၤ့ကၽြန္းေရာက္ေသာသူေတာ္ေတ္ာမ်ားမ်ား ဒီႏိုင္ငံ ပံဳစံေလးေတြ ျဖစ္သြားခ်ိန္ ကၽြန္မက ကၽြန္မ ႏွစ္သက္ေသာ မိန္းကေလးပံုစံ မေပ်ာက္ခဲ့ … ။ ဒါေပမယ့္ အိမ္အလုပ္မ်ားကို တစ္ေယာက္တည္း ဒိုင္ခံလုပ္ရေသာ ကၽြန္မ ဟင္းေကာင္းေကာင္းမခ်က္တတ္ပါ .. ။ နည္းနည္းပါးပါး ေၾကာ္ေလွာ္တာ ၊ အသုပ္နည္းနည္းပါးပါး သုပ္တတ္တာကလြဲ ကၽြန္မ ေသခ်ာ ဟင္းမခ်က္တတ္ပါ .. ။

အမွန္အတိုင္းေျပာရလ်င္ ကၽြန္မ စိတ္မ၀င္စားတာပါ .. ။ အိမ္သန္႕ရွင္းေရး ၊ အိမ္အလွဆင္ျခင္း ၊ အ၀တ္မ်ား သိမ္းဆည္းျခင္း ၊ မီးပူတိုက္ျခင္း ၊ ေဆးေၾကာျခင္းသာ ကၽြန္မ လုပ္ေလ့ရွိျပီး ဟင္းေတာ့ တစ္ခါမွ တစ္ေယာက္တည္း မခ်က္ဖူး .. ။ ကၽြန္မကုိယ္တိုင္က အစားအေသာက္ သိပ္မမက္တာေၾကာင့္လဲ ဟင္းေသခ်ာခ်က္စားဖို႕ စိတ္မ၀င္စားခဲ့ .. ။ အေမကို ၀ိုင္းကူညီတာႏွင့္ အေဒၚေတြကို ၀ိုင္းကူညီတာကလြဲ တစ္ခါမွလည္း ဟင္းခ်က္ဖို႕ စိတ္မ၀င္စားခဲ့သလို အေမေတြ အေဒၚေတြကလဲ တစ္ခါမွ မခ်က္ခိုင္းခဲ့ .. ။ ကၽြန္မကလည္း အျမဲတမ္း ကၽြန္မအလုပ္ေတြနဲ႕ မအားလပ္ေအာင္ ရႈပ္ေနတာမို႕ ထုိကိစၥကို ေခါင္းထဲ မေရာက္ခဲ့ .. အဓိကအေၾကာင္းရင္းက ကၽြန္မ မိဘေတြ ၊ ေဆြမ်ိဳးေတြနဲ႕ ေ၀းတဲ့ေနရာမွာ မေနဖူးေသးတာမို႕ ဒါေတြ မလုပ္တတ္တာလဲ ျဖစ္မွာပါ .. ။





ေက်ာင္းတက္ ၊ စာေရး ၊ စာဖတ္ ၊ အလွပေရးရာနွင့္ အိမ္အလုပ္အခ်ိဳ႕လုပ္ျခင္းျဖင့္ ကၽြန္မ၏ ၂၄နာရီ ကုန္ဆံုးစျမဲ။ အခုေတာ့ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ ဟင္းခ်က္ခ်င္လာသည္… ။ ခက္တာ တစ္သက္လံုး ဟင္းခ်က္ေသာကိစၥႏွင့္ပတ္သတ္ ကၽြန္မ အိမ္မွာလဲ စကားမစပ္ဖူးသလို ကၽြန္မ စိတ္မ၀င္စားတာကို အားလံဳးအသိ .. ။ ယခုမွ ဟင္း၀ိုင္းခ်က္လာေသာ ကၽြန္မကို အထူးအဆန္းသဖြယ္ ၾကည့္လာသည္ .. ။ ထည့္ရေသာ ပစၥည္းပမာဏ ၊ ၾကာခ်ိန္ကအစ အေသးစိပ္ ေမးျမန္းလာေသာ ကၽြန္မကို အားလံုးက ထူးဆန္းစြာၾကည့္ခ်ိန္မွာ ရွက္လဲရွက္မိပါသည္ ။

ဟင္းအိုးေရွ႕မွာ ဟိုထည့္ ဒီထည့္လုပ္ရင္း ေလွ်ာက္စမ္းကာ တစ္ေယာက္တည္း ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ စမ္းစားရင္း တစ္ခုမွလဲ စားလို႕အဆင္မေျပတာ ေတြ႕ရခ်ိန္ လက္မိႈင္ခ်မိသည္ .. ။ စာေရးေသာ အႏုပညာကိုေတာ့ စိတ္၀င္စားေပမယ့္ ဟင္းခ်က္တာလဲ ကုိယ့္စိတ္ကူးေလးနဲ႕ ဆက္စပ္ျပီး လုပ္ရတဲ့ အႏုပညာတစ္ခုပါပဲလို႕ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိယ္ အားေပးျပီး ကိုယ္တိုင္ပဲ ဆရာလုပ္ ကုိယ္ပဲ တပည့္ခံျပီး လုပ္ေနေပမယ့္ အခုထိ အဆင္မေျပေသး .. ။ စိတ္ကုန္သည္ … တကယ္ပဲ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိယ္ စိတ္ကုန္သည္ .. ။

အရသာေတြလြန္တာကလြန္ ၊ မရွိတာက မရွိ ၊ ေရလံုျပဳတ္ျဖစ္သြားတာက ျဖစ္နဲ႕ အမေလးေနာ္ တစ္ခါမွ အဲဒါေတြ မၾကံဳဖူးဘူး … ။ တစ္ေန႕တစ္ေန႕ ေက်ာင္းတက္လိုက္ …. စာအုပ္ေတြပဲ ထိုင္ဖတ္လိုက္ … ကိုယ့္ကုိယ္ကုိယ္ ေသခ်ာလွေအာင္ျပင္လိုက္ .. အလွပေရးရာမဂၢဇင္းေတြဖတ္လိုက္ .. ဘေလာ့ခ္ဖတ္ ေရး … သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႕ စကားေျပာ .. ဒါခ်ည္း လံုးလည္ခ်ာလည္လိုက္ေနတာ အခုမွ အသစ္အဆန္းတစ္ခုနဲ႕ ကေမာက္ကမ တကယ္ျဖစ္ေနပါတယ္ …. ။





ဟင္းခ်က္နည္းစာအုပ္ေတြေတာ့ ၀ယ္လာျပီး စမ္းေတာ့စမ္းေနတာပဲ .. ။ လက္ကေတာ့ မတည့္ေသးဘူး .. ။ သူငယ္ခ်င္းေတြကို ေမးျမန္းျပီး သင္ရေအာင္လဲ သူတို႕က ကုိယ့္ထက္ ပုိဆုိးေသး .. ။ မသိတဲ့သူေတြနဲ႕ မတတ္တဲ့သူေပါင္းျပီး ခ်က္ရင္ေတာ့ ပြဲသိမ္းေတာ့မယ္ .. ။ ကၽြန္မ မိဘေတြကေတာ့ ကၽြန္မကို ကေလးလိုပဲ သေဘာထားေတာ့ ဒါေတြသင္ေပးပါေျပာလုိ႕ကလဲ မေကာင္း .. ။ ေျပာရင္လဲ သင္ေပးမွာလဲ မဟုတ္ .. ဟူးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး ။

ဒါေတြ ၾကံဳေနေတာ့ ကၽြန္မ ဟိုးတစ္ခ်ိန္က ေရးခဲ့တဲ့ “ကၽြန္မကုိယ္ကၽြန္မ မုန္းေသာအခ်က္မ်ား” ပုိ႕စ္ထဲမွာ “ဟင္းမခ်က္တတ္ေသာ ကၽြန္မကုိယ္ကၽြန္မ မုန္းမိပါသည္”ဟု ထည့္သြင္းရမည့္ အလားအလာကိုသာ ျမင္ေယာင္ေနမိပါေတာ့သည္ … ။




3 comments:

Anonymous said...

အကုန္ေ၇ာထည့္ျပီးသာ ေမႊလိုက္ ညီမေလး ဟင္းတစ္ခြက္ျဖစ္သြားလိမ့္မယ္

Anonymous said...

မိန္းမ ပီသတဲ႕သူတိုင္း တစ္ခ်ိန္မွာ ဟင္းခ်က္ခ်င္စိတ္ ေပၚတတ္ၾကပါတယ္ ။ တိတိက်က် တိုက္ဆိုင္တဲ႕ အခ်ိန္ေလး တစ္ခုမွာေပါ႕ ။ ေပ်ာ္ရြင္ၾကပါေစဗ်ာ ...

Kaung Kin Ko said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

အၾကံျပဳ comment ၀င္ေရးေပးတဲ့အတြက္ လိႈက္လွဲစြာ ေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္ရွင္ ။ မဖြယ္မရာ စကားမ်ား ၊ ဆဲဆိုျခင္းမ်ား ၊ ေပါေၾကာင္ေၾကာင္စကားမ်ား ၊ တစ္စံုတစ္ဦး၏ ကုိယ္က်င့္တရားသိကၡာကို ထိခိုက္ေစေသာ စကားမ်ား ျဖစ္ပါက ထို comment မ်ားကို လက္ခံမည္မဟုတ္ေၾကာင္း ေလးစားစြာ အသိေပးအပ္ပါတယ္ရွင္ ။ အလည္လာေရာက္ အၾကံျပဳေရးသားျခင္းမ်ားအတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ။ စာမ်ား ရွင္းလင္းစြာ ျမင္ရဖုိ႕အတြက္ Space မ်ား ထည့္ရိုက္ေပးၾကပါရွင္။