Saturday, November 17, 2007

Freedom From Fear In Burmese Language



ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ရဲ႕ အဖိုးထိုက္တန္လွေသာ မိန္႕ခြန္းေတြကို ကၽြန္မဘေလာ့ခ္မွာ မႏွစ္က ေရးသားေဖာ္ျပခဲ့ျပီးပါျပီ .. ။ အဲဒီမိန္႕ခြန္းေတြက ဒီ Freedom From Fear စာအုပ္ထဲက ကူးယူေဖာ္ျပခဲ့တာပါ။ ကၽြန္မ ဒီစာအုပ္ကို လက္၀ယ္ရရွိတာ မွတ္မွတ္ရရ စကၤာပူမွာရွိတဲ့ အိုးေ၀အဖြဲ႕ကို မႏွစ္က ပထမဦးဆံုးအၾကိမ္ အလည္ပတ္သြားေရာက္တဲ့ေန႕ကပါ .. ။ စာေရးတဲ့ ကၽြန္မအတြက္ အိုးေ၀က ကၽြန္မေလးစားရပါေသာ ဦးေလး UWM က ကၽြန္မကို အမွတ္တရ လက္ေဆာင္အျဖစ္ ဒီစာအုပ္ကို လက္ေဆာင္ေပးပါတယ္ ။ ကၽြန္မ ဖတ္ျပီးခ်ိန္မွာလည္း သိပ္သိပ္ကို ၾကိဳက္ခဲ့ရပါတယ္ .. ။ အခု အြန္လိုင္းမွာ PDF File နဲ႕ေတြ႕ေတာ့လည္း အမ်ားၾကီး၀မ္းသာမိပါတယ္ .. ။ ကၽြန္မတို႕အားလံုး ဖတ္သင့္ဖတ္ထိုက္တဲ့ စာအုပ္တစ္အုပ္ပါ .. ။ အားလံုးကို ကၽြန္မ လက္ဆင့္ကမ္းေ၀မွ်လိုက္ပါတယ္ရွင္။

Download From Mediafire


1 comments:

* In Search of Truth * said...

အစ္မလင္းလက္ျကယ္စင္အေနနဲ႔ က်ေနာ္မဆဲ မဆုိပဲ ေရးသားတာေတာင္ ဆီပုံးထဲမွာ ခြင့္မျပဳလုိ႔ ဒီေနရာမွာ ေရးရတာပါခင္ဗ်ာ။ အစ္မတုိ႔ ဒီမိုကေရစီဘက္ေတာ္သားေတြကုိ အရူးလုပ္ခံရတဲ့အေျကာင္း သက္ေသေတြနဲ႔ ေရးသားထားပါတယ္ခင္ဗ်ာ။ အစ္မအေနနဲ႔ ဒီမုိကေရစီကုိ ခ်ီးက်ဴးတာကိုပဲ ျကားခ်င္တယ္ဆုိတာ သေဘာေပါက္ပါတယ္။ အခုဟာ ႏုိင္ငံအေရးမုိ႔ မခ်ီးက်ဴးႏုိင္ပါခင္ဗ်ာ။ လာေရာက္ဖတ္ပါဦးလုိ႔ ဖိတ္ေခၚပါတယ္။

DVB လူေတြကုိ ဘုန္းျကီးအေလာင္းအတုနဲ႔ ဘယ္လုိအရူးလုပ္သြားလဲဆုိတာ ေရးထားပါတယ္ခင္ဗ်ာ http://lightofmyanmar.blogspot.com/

Post a Comment

အၾကံျပဳ comment ၀င္ေရးေပးတဲ့အတြက္ လိႈက္လွဲစြာ ေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္ရွင္ ။ မဖြယ္မရာ စကားမ်ား ၊ ဆဲဆိုျခင္းမ်ား ၊ ေပါေၾကာင္ေၾကာင္စကားမ်ား ၊ တစ္စံုတစ္ဦး၏ ကုိယ္က်င့္တရားသိကၡာကို ထိခိုက္ေစေသာ စကားမ်ား ျဖစ္ပါက ထို comment မ်ားကို လက္ခံမည္မဟုတ္ေၾကာင္း ေလးစားစြာ အသိေပးအပ္ပါတယ္ရွင္ ။ အလည္လာေရာက္ အၾကံျပဳေရးသားျခင္းမ်ားအတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ။ စာမ်ား ရွင္းလင္းစြာ ျမင္ရဖုိ႕အတြက္ Space မ်ား ထည့္ရိုက္ေပးၾကပါရွင္။